Tijd nemen voor de gast
Nu de opstartperiode achter de rug is, zijn ze bij Delfland helemaal klaar voor het hoogseizoen. De Tourer maakt trots onderdeel uit van het aanbod en ook de eerste reacties van gebruikers zijn positief. Het personeel van Delfland speelt daar een grote rol in, zo vertelt Jana. “We hebben alle collega’s binnen Delfland de mogelijkheid gegeven om er eens op te staan. Voor de receptionisten heb ik zelfs een uitgebreide video gemaakt. Onze collega’s zijn tenslotte onze ambassadeurs. Als zij er gebruik van maken en er enthousiast over zijn, straalt dit vertrouwen uit naar onze gast. Wat ik echter nóg leuker vind om te zien, is dat wanneer mijn collega’s er tijd voor hebben, ze zelfs even mee naar buiten gaan om het verder uit te leggen.”
Ze gaat verder: “We vinden het belangrijk dat onze gasten zich er veilig op voelen. Met name de wat oudere gasten vinden de extra uitleg heel prettig. Ik vertel er altijd bij dat je na hole 1 al doorhebt hoe het werkt. Hier zit namelijk vaak de angst, dat ze niet snappen hoe het werkt. Maar dit duurt nooit lang. Achteraf zijn ze altijd heel blij en kunnen ze niet wachten om er nog eens op te staan. Het is echt iets grappigs en nieuws. De mond-tot-mondreclame doet de rest”, voegt ze lachend toe. Om de nieuwsgierigheid van hun gasten aan te wakkeren, hebben ze Tourer een mooi plekje gegeven buiten de receptie zodat iedereen er langsloopt. De Tourer laten zien is tenslotte ook belangrijk voor de promotie, vindt Jana.